Contact:

Adresa de e.mail: lukianfm@mail.com
Facebook: https://www.facebook.com/lucian.pascan
Pagina de prezentare: https://www.facebook.com/pages/Lukian-FM/351187448289159?ref=hl
Telefon: 0786 50 31 80
Locaţie: România, Harghita, Miercurea Ciuc


miercuri, 12 decembrie 2012

” M de la …. Meşter, Meseriaş şi Manual ! “

       

     Îmi doresc să nu împărtăşesc doar eu motivul acestui articol, îmi doresc să încurajez, să dau un sfat. Toţi pasionaţii de fotografie, au avut emoţii mari în momentul decisiv în care s-au hotărât să treacă de la setările automate ale camerei foto la modul manual. Îmi creşte tensiunea la maxim atunci când văd pe cineva cu un D-SLR în mână şi e comutat pe modul auto. Ce prestanţă poţi avea ! Cum ar fi dacă te-ar opera o persoană care în mintea sa se crede doctor, sau poate ţi-ai construi o casă cu un constructor” care nu face diferenţa între ciment şi nisip !? E o boală a secolului, să se apuce omul de orice doar să câştige nişte bani sau să facă impresie. Dacă eşti pasionat de fotografie, trebuie să începi să creezi tu, să fi tu cel care îşi pune amprenta pe ce ai capturat, să fie creaţia ta, nicidecum un ”accident” sau reuşita aparatului pe care îl utilizezi. Eu am încredere că orice pasionat de fotografie, are răbdare şi stăruinţă să se documenteze, să înveţe, să cunoască plusurile şi minusurile camerei sale foto astfel încât să ajungă să fie mândru de capturile sale foto .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu