Contact:

Adresa de e.mail: lukianfm@mail.com
Facebook: https://www.facebook.com/lucian.pascan
Pagina de prezentare: https://www.facebook.com/pages/Lukian-FM/351187448289159?ref=hl
Telefon: 0786 50 31 80
Locaţie: România, Harghita, Miercurea Ciuc


marți, 17 iunie 2014

Cum poţi crea un Univers, unul microscopic, dar al tău...

Când ,, suferi’’ de puţin timp liber apare şi şansa de a experimenta. Aveam de mult în gând să aflu ce ,,produs final’’ voi obţine în urma explorării cu obiectivul,  a unui amestec de apă cu ulei... Am studiat pe internet cum se poate face, am văzut cadre superbe care m-au facut să-mi doresc sa încerc şi eu.  Oportunitatea a apărut, aşa că am căutat accesorii şi m-am pus pe treabă.

Am ,,împrumutat’’ de la soţia mea o farfurioară de la setul pentru cafea şi patru pahare pentru răcoritoare. Pentru fotografia de produs în mod normal se foloseşte o masă specială... însă am obţinut rezultate spun eu mulţumitoare şi pe masa din camera de zi. Am căutat cea mai colorată pagină dintr-un ziar publicitar şi am aşezat-o aproape de colţul mesei, pentru a putea avea acces maxim asupra suprafeţei. Peste am aranjat cele patru pahare astfel încât peste să pot aşeza farfurioara provenită de la setul pentru cafea. În farfurioară am pus apă peste care am turnat ulei comestibil si le-am amestecat. Următorul pas este să aşezi farfurioara pe cele patru pahare. Pentru iluminarea ziarului eu am folosit lumina de umplere de la un bliţ de studio de 100w, însă se poate folosi cu succes lumina unei veioze ( aici fiind vorba de nevoia folosirii unei lumini continue ).






Aparatul: Nikon D7000, obiectiv Nikon 70-300mm pe care am montat o lentilă macro Raynox 250 şi trepied. Am fotografiat şi din mână, însă este foarte dificil...  Focalizarea pe manual, ca diafragmă am folosit F16 deoarece am dorit să mă joc cu punctele de focalizare şi să pun doar anumite zone în valoare, timp de expunere 1/200,  balansul de alb reglat manual şi ISO am mers pâna la 6400. Toate fotografiile pe care le-am ales sa le expun sunt realizate cu ISO 6400. În rest e nevoie de foarte multă răbdare şi sute de cadre.






Rezultatul este crearea unui Univers, unul microscopic, dar al tău !

Un comentariu:

  1. Nu pot să mulțumesc suficient serviciului de finanțare lemeridian și să-i anunț pe cât de recunoscător sunt pentru toată asistența oferită de dvs. și de personalul echipei dvs. și aștept cu nerăbdare să le recomand prietenilor și familiei în cazul în care au nevoie de consultanță sau asistență financiară. Împrumut de afaceri .Via Contact:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Mențineți treaba excelentă.
    Mulțumesc, Busarakham.

    RăspundețiȘtergere