Contact:

Adresa de e.mail: lukianfm@mail.com
Facebook: https://www.facebook.com/lucian.pascan
Pagina de prezentare: https://www.facebook.com/pages/Lukian-FM/351187448289159?ref=hl
Telefon: 0786 50 31 80
Locaţie: România, Harghita, Miercurea Ciuc


sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Fotografia portret !

      Sectorul meu preferat ! Indiferent de vârsta sau sexul modelului, îmi face o mare plăcere să fotografiez portrete. Nu este chiar uşor să practici acest gen fotografic, spun asta deoarece fiecare sesiune foto diferă total de la caz la caz . Să accepţi sau  să fie nevoie să fi fotografiat este una, iar să pozezi e cu totul şi cu totul altceva. Am avut experienţe în care într-un timp extraordinar de  scurt am putut să strâng sculele şi să plec acasă deoarece "subiectul"  a pozat la superlativ, însă am avut parte şi de momente în care m-am plictisit şi abia am aşteptat să ia sfârşit. Nu toată lumea are calităţi de fotomodel ( şi nici nu cred că ar trebui ), mulţi nu se simt deloc comod în faţa unei camere foto sau video. De aceea, orice şedinţă foto, indiferent de personaj, trebuie pregătită amănunţit, mai ales cele cu copii. E foarte adevărat că pozează cel mai  natural, nu se inhibă, savurează momentul şi nici nu vor să pară ceea ce nu sunt, dar toate astea până când se plictisesc. Dar acestea sunt detalii şi interesul meu nu este  să plictisesc. 
       Pe finalul articolului am ales să public câte o fotografie de la fiecare sesiune foto prezentă pe pagina  Lukian F.M. pe Facebook, celelalte le puteţi viziona accesând linkul : https://www.facebook.com/pages/Lukian-FM/351187448289159?ref=hl
                   
                             Lumină bună, alegeri inspirate, cadre memorabile.


Sesiune foto Alex - fotografie Lukian F.M.

Sesiune foto Patrik - fotografie Lukian F.M.

Sesiune foto Răzvan - fotografie Lukian F.M.

Sesiune foto Krisztian  - fotografie Lukian F.M.



Sesiune foto Bianca  - fotografie Lukian F.M.



Sesiune foto Bianca  - fotografie Lukian F.M.

Sesiune foto Bianca  - fotografie Lukian F.M.

Sesiune foto Ioana  - fotografie Lukian F.M.

Sesiune foto Tania  - fotografie Lukian F.M.

Sesiune foto Lorena  - fotografie Lukian F.M.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu